ogloszenia.nowy-sacz.pl
Sądecki serwis ogłoszeniowy

Dodaj Ogłoszenie
Potwierdź
Kasuj

Ogłoszenia w serwisie: 34813 / Ogłoszenia oczekujące: 48
Szuk. zaawan.

Serwis używa CIASTECZEK. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie ciasteczek na swoim komputerze zgodnie z regulaminem serwisu

Matrymonialne

Informacja: Proszę nie dodawać ogłoszeń "dla dorosłych" (sponsoring, podteksty seksualne, zachęty do zdrady itp.)

Towarzyskie - Witampoznam dojrzałą kobiete do dyskretnych milych spotkan sms 570-966-142Dodano: 2014-12-22 / Cena: -

Towarzyskie - Ja bardzo samotny sympatyczny kawaler.Zdjęciemam 35 lat/170/55.o młodym wyglądzie mieszkam i pracuję ok nowego sącz.jestem chłopakiem nie zależny finansowo .lubiący tańczyć i wycieczki górskie rowerowe motocykle i morze.poznam dziewczynę pannę ładną kobietę szczupłą od 18 do 35 lat ok nowego sącz gorlic limanowej krynicy spod halla i okolic małopolski .
Dodano: 2014-12-22 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam dziewczynyhej znajdzie sie jakas dziewczyna ktora zechce poznac fajnego chlopaka wiek nieistotny ja mam 24latka piszcie smialo buziaki;))Dodano: 2014-12-22 / Cena: -

Towarzyskie - MatrymonialneWitam ,Panie Nowy Sącz i okolice ,wiek do59 lat .Jestem wdowcem mieszkam w okolicy N,Sącza prowadze działalność .Na początek proszę dać cyk ja odzwonie,domnie 667221305 zapraszam to nie boli ,lecz może pomócDodano: 2014-12-21 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam Cię....Poznam chłopaka z którym porozmawiam, wyjdę do kina... relacja czysto przyjacielska Ania, lat 25Dodano: 2014-12-21 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam dziewczyny kobiety do stałego związkuZdjęcieJestem kawalerem mam 39lat szukam dziewczyny kobiety w wieku 24do37lat zokolic Nowego Sącza nie mam nałogów szcupłej budowy ciała znak zodjaku ryba zainteresowane osoby kobiety prosze o wiadomość i zdjęcie na nr tel 795754101
Dodano: 2014-12-21 / Cena: -

Towarzyskie - PoznamSzukam kobiety ktora potrafi byc wierna Wiem ze dosc duzo wymagam ale moze jakas sie znajdzie ;)nie szukam modelki zwyczajna skromna dziewczyna bedie najbardziej odpowiednia Ja kawaler bez dzieci ,28 letni typ domatora pracujacy poszukujacy drogiej polowki do zalozenia rodziny . Ja jestem z sacza ale mile widziane kobiety ze wsi ;) Pozdrawiam darek...Dodano: 2014-12-21 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam fajną dziewczynespotkam młodą dziewczynę więcej info na maila Jeśli jesteś zainteresowana napisz Ja 27 lat wysportowany wysokiDodano: 2014-12-21 / Cena: -

Towarzyskie - Małopolskie Centrum Matrymonialne Nowy sączZdjęciewww.mcmkrakow.pl Małopolskie Centrum Matrymonialne to najstarsze i największe biuro matrymonialne w Małopolsce. Biuro działa od 1990 r. Zapraszamy samotnych , u nas odrazu otrzymujesz oferty i spotykasz się z osobami jakich poszukujesz , zapraszamy.
Dodano: 2014-12-21 / Cena: -

Towarzyskie - Witam!Poznam dziewczynę do stałego związku, mam 35l.email:pepsi0011@o2.plDodano: 2014-12-20 / Cena: -

Towarzyskie - Kawalerwitam.samotny kawaler z domem szuka drugiej połówki,interesuje mnie stały zwiazek.szukam fajnej miłej kobietki.napewno sa jakies samotne panie,jestem juz troche po 30tce.Dodano: 2014-12-20 / Cena: -

Towarzyskie - Poszukiwana kobieta do MiłosciSzukam kobiety ktora potrafi byc wierna i szczera . Wiem ze dosc duzo wymagam ale moze jakas sie znajdzie ;) Dosc mam kobiet ktore pieknie wygladaja i klamia jak z bajki. Ja kawaler bez dzieci ,33 letni pracujacy poszukujacy drogiej polowki do zalozenia rodziny . Ja jestem z sacza ale mile widziane kobiety ze wsi ;) Pozdrawiam WojtekDodano: 2014-12-19 / Cena: -

Towarzyskie - SZUKAM FAJNEJ DZIEWCZYNYJESTEM FAJNYM MĘŻCZYZNĄ POZNAM FAJNĄ DZIEWCZYNĘ Z NOWEGO SĄCZA I OKOLIC KONTAKT TELEFONICZNY 503457843Dodano: 2014-12-18 / Cena: -

Towarzyskie - Samotny Kawaler Szuka drugiej połowyKawaler 33l 173cm 78kg szczupły miły sympatyczny uczuciowy romantyk o wszechstronnych zainteresowaniach i hobby z poczuciem humoru stała praca pozna druga polowe do stałego zwiazku 783 215 365Dodano: 2014-12-18 / Cena: -

Towarzyskie - Kawaler samotny szuka MilosciKawaler 33l 173cm 76kg szczupły szatyn sympatyczny uczuciowy romantyk wszechstronne zainteresowania i hobby stała praca z poczuciem humoru pozna dziewczyne na stały zwiazek 783 215 365Dodano: 2014-12-18 / Cena: -

Towarzyskie - Witam serdecznie wszystkich panówWitam dojrzałych panów z N. Sącza , Krynicy i okolic .Jestem wdową 50+ , chętnie poznam pana do stałego związku. Proszę o kontakt przez ogłoszenie . PozdrawiamDodano: 2014-12-17 / Cena: -

Towarzyskie - Umówie sie z NiąCzesc umówie sie z dziewczyną na mile spotkanie moze cos wiecej z tego wyjdzie wiecej info pod nr telefonu bądz mailem. Pisać smsDodano: 2014-12-14 / Cena: -

Towarzyskie - Samotna kruszynkaWitam mam 30 lat i chętnie poznałabym jakiegoś tajnego chłopaka 30-35 lat jestem dziewczyną mająca prawie 100 kg jeżeli Ci to nie przeszkadza to napisz do mnie ,a jeżeli chcesz się zabawić moim kosztem to odpuść bo na tego typu wiadomości nie będę odpisywać za sex oferty i rozwodnikom dziękuje:-)Dodano: 2014-12-12 / Cena: -

Towarzyskie - Riki tiki takChciałbym poznać jakąś miłą, ciepłą i kobiecą dziewczynę do towarzystwa, nie wiem tylko jak w kulturalny sposób wyrazić to czego oczekuję po takiej znajomosci i jakich uzyć słów by któraś z pań poczuła się urażona. Mam nadzieję ze znajdą się jakieś bystre panie które, które domyslą się co chiałem wyrazić i czego spodziewam się po takiej znajomości.....Dodano: 2014-12-12 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam dziewczynę na poziomiewitam poznam dziewczynę na poziomie do miłych spotkam. Ja 29 lat. Czekam na meileDodano: 2014-12-10 / Cena: -

Towarzyskie - Biuro matrymonialne Serenada oferty z MałopolskiZdjęcieBiuro matrymonialne Serenada poleca oferty matrymonialne dla samotnych osób z Małopolski oraz profile klientów z zagranicy Naszym klientom oferujemy interesujące i aktualne ogłoszenia matrymonialne, rzetelne i profesjonalne usługi, dane kontaktowe, zdjęcia i pomoc w doborze partnera lub partnerki. Kojarzenie par w ramach członkostwa przebiega sprawnie a z usług można korzystać do roku czasu. Jeśli...
Dodano: 2014-12-06 / Cena: -

Towarzyskie - Witam!Poznam pana w celu matrymonialnym .Poważne oferty.MałopolskaDodano: 2014-12-06 / Cena: -

Towarzyskie - STALY ZWIAZEKWITAM SZUKAM DZIEWCZYNY TYLKO DO STALEGO ZWIAZKU MARCIN LAT 34 MOJ NR TEL 690002209 POZDRAWIAMDodano: 2014-12-05 / Cena: -

Towarzyskie - On jej na stałeCzesc jesli szukasz stałego zwiazku to poprostu napisz. Poznamy sie ?Dodano: 2014-12-04 / Cena: -

Towarzyskie - Samotny Kawaler szuka dziewczynyszukam dziewczy na stalego zwiazku ja mam 27 lat wysoki ok 180 wrostu szczuplyDodano: 2014-12-04 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam szatynke albo blondynkemłody, wysoki przystojny ale niesmiały brunet pozna tę jedyna:)) hehe zartuje. tak serio to szukam dziewczyny z którą nie będe się nudził:))Dodano: 2014-11-30 / Cena: -

Towarzyskie - Miło spędzone długie wieczorywitam, młody 25-cio latek, wysoki, dobrze zbudowany umili długie wieczory samotnym paniom. samo16@op.plDodano: 2014-11-30 / Cena: -

Towarzyskie - Hej dziewczynyHej nie wiem czy to dobry pomysl tą drogą ale szukam dziewczyny, która chciałaby towarzyszyć mi na weselu... Ja mily spokojny chlopak... Szukam milej fajniej dziewczyny 18-25 lat która miałaby ochote potańczyć, porozmawiac, pośmiać sie... Czekam na propozycje... Na prawde warto... To nie sex oferta, nie szukam dziewczyny na noc. PozdrawiamDodano: 2014-11-30 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam mężczyznę idealnegoWiek: 38-44 Cel: przyjaźń, miłość, uczciwość do grobowej deski :) Tylko poważne ofertyDodano: 2014-11-29 / Cena: -

Towarzyskie - Witam drogie panieWitam, szukam tu kobiety którą nudzi życie w samotności. mam 25lat, jestem z Nowego Sącza, interesują mnie kobiety w wieku do 40latDodano: 2014-11-29 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam PANNE 30+jeśli jesteś samotna jak ja napisz z któtka notką o sobie..Dodano: 2014-11-28 / Cena: -

Towarzyskie - Miły przystojny brunet pozna paniąMiły przystojny brunet pozna panią w celu milego spędzenia czasu wiek bez różnicy. Ja 175 cm wzrostu brunet ciemna karnacja.Zadbany szukam pań do spotkań intymnych 100 % dyskrecja i higiena.Bez przywiązania ja wiek 27 lat NS Grybów i okolice kontakt mailowy na początku w celach dyskrecjiDodano: 2014-11-26 / Cena: -

Towarzyskie - Ostra selekcja :)Jeśli: - masz między 28 a 34 lata - ja 30 lat - powyżej 183 cm - mam 180 cm - wykształcenie wyższe - skończyłam studia - lubisz aktywnie spędzać czas - narty, pływanie, góry - masz poczucie humoru - uwielbiam się śmiać :) To właśnie znalazłeś dziewczynę marzeń dla siebie. Panom nie spełniającym powyższych kryteriów serdecznie dziękuję.Dodano: 2014-11-24 / Cena: -

Towarzyskie - ImprezkaWitam. Jestem 23 letnim facetem. Szukam inteligentnej i kulturalnej kobiety, która miałaby ochotę potowarzyszyć mi podczas wesela w grudniu. Więcej informacji do uzyskania w trakcie rozmowy mailowej :) Pozdrawiam, M :)Dodano: 2014-11-23 / Cena: -

Towarzyskie - Szukamszukam kandydatki na zone ja mam 32 lata mieszkam okolice nowego sacza wiec czekam na samotne dziewczynyDodano: 2014-11-22 / Cena: -

Wróć na górę
 Poprzednia [1] [2] [3] [4] [5] Następna 


Korzystając z serwisu www.ogloszenia.nowy-sacz.pl akceptujesz jego regulamin!
Copyright © 2005 - 2014 ogloszenia.nowy-sacz.pl
Projekt graficzny powstaje przy współpracy z BrandArt