ogloszenia.nowy-sacz.pl
Sądecki serwis ogłoszeniowy

Dodaj Ogłoszenie
Potwierdź
Kasuj

Ogłoszenia w serwisie: 35508 / Ogłoszenia oczekujące: 70
Szuk. zaawan.

Serwis używa CIASTECZEK. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie ciasteczek na swoim komputerze zgodnie z regulaminem serwisu

Matrymonialne

OGŁOSZENIA PROMOWANE

Towarzyskie - Hej dziewczynyHej nie wiem czy to dobry pomysl tą drogą ale szukam dziewczyny, która chciałaby towarzyszyć mi na weselu... Ja mily spokojny chlopak... Szukam milej fajniej dziewczyny 18-25 lat która miałaby ochote...Dodano: 2014-11-14 / Cena: -

PROMUJ OGŁOSZENIE

Informacja: Proszę nie dodawać ogłoszeń "dla dorosłych" (sponsoring, podteksty seksualne, zachęty do zdrady itp.)

Towarzyskie - Szukamszukam kandydatki na zone ja mam 32 lata mieszkam okolice nowego sacza wiec czekam na samotne dziewczynyDodano: 2014-11-22 / Cena: -

Towarzyskie - ...........facet do wynajecia-masz dosc monotoni u nudy umile ci przyjemnie czas tylko zdecydowane kobiety sms 570-966-142Dodano: 2014-11-22 / Cena: -

Towarzyskie - Umówie siejak w tytule umowie sie z chetna w celu miłego spedzenia czasu nr podam w e mail pisac ja 24lDodano: 2014-11-22 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam PaniaWitam poznam dziewczyne/kobiete do niezobowiazujacych spotkan w zamian za pomoc finansowa najlepiej staly układ. Nie jestem z Nowego Sacza wiec na pewno się nie znamy Pozdraweiam znudzony87@interia.plDodano: 2014-11-22 / Cena: -

Towarzyskie - Poszukiwana kobieta celem założenia rodzinyWitam wszystkie kobiety jestem wolnym ułożonym kawalerem przed 30 dziestką jak to w życiu róznie bywa do tej pory nie udało mi się spotkać tej jedynej kobiety z tąd moje ogłoszenie ze może tutaj uda się taką poznać.Przejde do rzeczy a więc interesuje mnie powazna ułożona pracująca kobieta która w najbliższej przyszłości planuje załozenie rodziny odrazu zaznaczam ze jesli nie jesteś zdecydowana i n...Dodano: 2014-11-22 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam do stalego zwiazkuWitam jestem 34 letnim rozwodnikiem i szukam fajnej kobiety do stalego zwiazku. Bardzo prosze o powazne oferty.Wiecej informacji poprzez formularz kontaktowy,pozdrawiam :)Dodano: 2014-11-21 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam Kobiety na stałeZdjęciewitam szukam fajnej miłej dziewczyny na stałe ja jestem po rozwodzie mam syna mieszkam w gorlicach. Mam 32 lata. zapraszam chetne na moje gg 51974411 może sie poznamy. pozdrtawiam
Dodano: 2014-11-21 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam dziewczyne ja 40kawaler samodzielny finansowo bez nalogów sluchajacy disco polo;)pozna dziewczyne z okolic KrynicyDodano: 2014-11-21 / Cena: -

Towarzyskie - Brunet wysoki szuka zony..poznam mila sympatyczna dziewczyne 30+, samodzielny finansowo bez nalogow, chciałbym założyc rodzine a nie mam kiedy wyjsc poznac kogos wiec pisze tutaj.. jesli chcesz dowiedziec sie wiecej napisz..Dodano: 2014-11-21 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam panią do spotkań intymnychJak w opisie,dyskrecja 100 %,higiena,jestem mobilny kontakt do mnie nimfomanns@o2.pl Gorlice Nowy Sącz Grybów i okoliceDodano: 2014-11-20 / Cena: -

Towarzyskie - MatrymonialneWitam ,Panie Nowy Sącz i okolice ,wiek do59 lat .Jestem wdowcem mieszkam w okolicy N,Sącza prowadze działalność .Na początek proszę dać cyk ja odzwonie,domnie 667221305 zapraszam to nie boli ,lecz może pomócDodano: 2014-11-20 / Cena: -

Towarzyskie - Poszukiwana kobieta do MiłosciSzukam kobiety ktora potrafi byc wierna i szczera . Wiem ze dosc duzo wymagam ale moze jakas sie znajdzie ;) Dosc mam kobiet ktore pieknie wygladaja i klamia jak z bajki. Ja kawaler bez dzieci ,33 letni pracujacy poszukujacy drogiej polowki do zalozenia rodziny . Ja jestem z sacza ale mile widziane kobiety ze wsi ;) Pozdrawiam WojtekDodano: 2014-11-19 / Cena: -

Towarzyskie - Kawaler samotny szuka MilosciKawaler 33l 173cm 76kg szczupły szatyn sympatyczny uczuciowy romantyk wszechstronne zainteresowania i hobby stała praca z poczuciem humoru pozna dziewczyne na stały zwiazek 783 215 365Dodano: 2014-11-19 / Cena: -

Towarzyskie - Małopolskie Centrum Matrymonialne Nowy sączZdjęciewww.mcmkrakow.pl Małopolskie Centrum Matrymonialne to najstarsze i największe biuro matrymonialne w Małopolsce. Biuro działa od 1990 r. Zapraszamy samotnych , u nas odrazu otrzymujesz oferty i spotykasz się z osobami jakich poszukujesz , zapraszamy.
Dodano: 2014-11-19 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam dziewczynę..szukam miłych dziewczyn na miłe spotkania, ja miły kulturalny 30 latek. sylwetka normalna, włosy krótkie brunet, uczuciowy. możliwa pomoc finansowa. pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!!!!Dodano: 2014-11-19 / Cena: -

Towarzyskie - ZABAWA ANDRZEJKOWA!!!Zdjęciezapraszamy na zabawe andrzejkowa 29.11.2014r klubokawiarnia tulipan Lwowska 17B Nowy Sącz rezerwacja do 27.11.2014r ZAPRASZAMY!!!
Dodano: 2014-11-17 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam dziewczyny aby założyć rodzinę!ZdjęcieJestem Polakiem ze strony matki i ojca. Mam 31 lat. Szukam Polki aby założyć rodzinę. Mieszkam na Ukrainie. Wykształcenie wyższe. Tłumacz języka angielskiego. Gram na gitarze i harmonijce ustnej. Gram bluesa, ale nie tylko , bo gram praktycznie wszystko. Najbardziej lubię grać: The Rolling Stones, The Doors, The Beatles.
Dodano: 2014-11-17 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam na staleMam wszystko tylko brak mi najwazniejszego milosco! Mam swoje lokum zaopiekuje sie mila kobietaDodano: 2014-11-17 / Cena: -

Towarzyskie - Bardzo samotny bezdzietny kawaler.Zdjęciesympatyczny mam 35 lat./170/55.o młodym wyglądzie ,mam średnie wykształcenie ciemny blond ,lubiący tańczyć wycieczki górskie rowerowe i morze,bez nałogów ,szukam miłości ,fajnej dziewczyny kobiety pannę katoliczki ,bez nałogów ,od 18 do 35 lat ok n sącz .limanowej krynicy spod halla .proszę o kontakt tel 733420292.esemes .jacek
Dodano: 2014-11-16 / Cena: -

Towarzyskie - Kawalerwitam.samotny kawaler z domem szuka drugiej połówki,interesuje mnie stały zwiazek.szukam fajnej miłej kobietki.napewno sa jakies samotne panie,jestem juz troche po 30tce.Dodano: 2014-11-16 / Cena: -

Towarzyskie - Stały zwiazekWitam. Mam 33 lata kawaler poznam szczupla ladna dziewczyne do stalego zwiazku opartego na prawdziwej milosci i uczuciach. Wiecej przez formularz kontaktowyDodano: 2014-11-16 / Cena: -

Towarzyskie - Pani 50 plus pozna milego pana52 letnia samotna pozna powaznego,zmotoryzowanego Pana ,ktory nie szuka przygod lecz fajnej,przyjacielskiej relacji -517851066Dodano: 2014-11-15 / Cena: -

Towarzyskie - Dzien dobrypoznam kobiete szukającej niezobowiazujacej znajomosci na dluzej sms 794-560-082Dodano: 2014-11-14 / Cena: -

Towarzyskie Hej dziewczynyHej nie wiem czy to dobry pomysl tą drogą ale szukam dziewczyny, która chciałaby towarzyszyć mi na weselu... Ja mily spokojny chlopak... Szukam milej fajniej dziewczyny 18-25 lat która miałaby ochote potańczyć, porozmawiac, pośmiać sie... Czekam na propozycje... Na prawde warto... To nie sex oferta, nie szukam dziewczyny na noc. PozdrawiamDodano: 2014-11-14 / Cena: -

Towarzyskie - Anonimowe spotkanieSpotkam się anonimowo z kobietą. Więcej informacji na maila.Dodano: 2014-11-13 / Cena: -

Towarzyskie - ImprezkaWitam. Jestem 23 letnim facetem. Szukam inteligentnej i kulturalnej kobiety, która miałaby ochotę potowarzyszyć mi podczas wesela w grudniu. Więcej informacji do uzyskania w trakcie rozmowy mailowej :) Pozdrawiam, M :)Dodano: 2014-11-13 / Cena: -

Towarzyskie - Dla szukających prawdziwej przyjaźni, a może i miłosciDLA SZUKAJĄCYCH PRAWDZIWEJ PRZYJAŹNI, A MOŻE I MIŁOŚCI NA CAŁE ŻYCIE... Chcemy zaoferować Państwu nową, niezwykle skuteczną formę zamieszczania ogłoszeń jednocześnie w 7 programach TVP na łamach Telegazety w dziale OFERTY MATRYMONIALNE i TOWARZYSKIE strona 498 Biorąc pod uwagę cenę ogłoszeń, oraz fakt że, ogłoszenia są emitowane jednocześnie w: Telegazecie TVP1 Telegazecie TVP2 Tele...Dodano: 2014-11-11 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam dziewczyny :)witam mam 23 lata 187 cm wzrostu jestem fajnym normalnym chlopakiem,spokojnym i opanowanym ktory nie szuka przygody lecz stalego zwiazku. prosze o kontakt panie w kazdym wieku bez znaczenia. pozdrawiam :)Dodano: 2014-11-09 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam dziewczynySzukam dziewczyny ,którą wspomogę finansowo wzamian za spotkania niezobowiązująceDodano: 2014-11-09 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam PANIĄ do stałego związku z NOWEGO SĄCZAZdjęciefajny facet 52lata 185 cm 105kg pozna PANIĄ w wieku 40do 50lat zadbaną do stałego związku.
Dodano: 2014-11-09 / Cena: -

Towarzyskie - Bardzo samotny bezdzietny kawaler.Zdjęciemam 35 lat/170/55.jestem spokojnym chłopakiem uczciwy pracujący bez nałogów i zobowiązań .poznam dziewczynę pannę bez nałogów i zobowiązań od 18 do 35 lat.cel-poważny związek .gdzie jesteś moja jedyna zadzwoń lup napisz esem .jestem nieśmiały czekający na odrobinę uczucia małopolska .ok n sącz spod halla krakowa tarnowa.kontakt tel kom 733420292.jacek...
Dodano: 2014-11-09 / Cena: -

Towarzyskie - PoznamZdjęciePoznam na stale kobietę. Jestem juz znudzony samotnością zainteresowane kobiety proszę o kontakt na pocztę tam u dostęp nie fotki i kontakt oczywiście z wzajemnoscia :) pozdrawia.
Dodano: 2014-11-08 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam kobiet po 40stce - aparycja, nietuzinkowość... i cośChętnie poznam Panią po 40stce, która ma ochotę spędzić mile czas w weekendy np. na wspólnych wyjazdach z atrakcyjnym, miłym mężczyznom, którego trzymają się żarty (na co nic nie poradzę:-) ) Ja kawaler, 35, 175cm lubiący otwarte osoby o nietuzinkowym charakterze, ceniącym poczucie humoru oraz dobre winko i kolacje przy świecach ... i ...:-) coś jeszcze ...hmmm Jeśli jesteś zainteresowana a czuje...Dodano: 2014-11-07 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam kobiet po 40stce - aparycja, nietuzinkowość... i cośChętnie poznam Panią po 40stce, która ma ochotę spędzić mile czas w weekendy np. na wspólnych wyjazdach z atrakcyjnym, miłym mężczyznom, którego trzymają się żarty (na co nic nie poradzę:-) ) Ja kawaler, 175cm lubiący otwarte osoby o nietuzinkowym charakterze, ceniącym poczucie humoru oraz dobre winko i kolacje przy świecach ... i ...:-) coś jeszcze ...hmmm Jeśli jesteś zainteresowana a czujesz,...Dodano: 2014-11-07 / Cena: -

Towarzyskie - Młody zadbany 24Ldo wynajecia tylko panie dziewczyny pisacBrakuje Ci dobrej zabawy albo nie masz jej w ogóle? Jeżeli potrzebujesz osoby do wspólnego spędzania czasu, długich rozmów lub czegoś więcej to śmiało pisz :)odpowiem na każdą wiadomość:)!!! dyskrecja 100% pisać odpowiem na 100% ja 175cm ciemny bladyn niebieskie oczy 24lDodano: 2014-11-04 / Cena: -

Wróć na górę
 Poprzednia [1] [2] [3] [4] [5] Następna 


Korzystając z serwisu www.ogloszenia.nowy-sacz.pl akceptujesz jego regulamin!
Copyright © 2005 - 2014 ogloszenia.nowy-sacz.pl
Projekt graficzny powstaje przy współpracy z BrandArt