Meble na wymiar, meble z drewna

ogloszenia.nowy-sacz.pl
Sądecki serwis ogłoszeniowy

Dodaj Ogłoszenie
Potwierdź
Kasuj

Ogłoszenia w serwisie: 30018 / Ogłoszenia oczekujące: 107
Szuk. zaawan.

Serwis używa CIASTECZEK. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie ciasteczek na swoim komputerze zgodnie z regulaminem serwisu

Randki

Informacja: Proszę nie dodawać ogłoszeń "dla dorosłych" (sponsoring, podteksty seksualne, zachęty do zdrady itp.)

Towarzyskie - Chłopak po rozwodzieMam 29 lat i jestem po rozwodzie.Szukam drugiej połowy,jeśli brakuje Ci tego co mi odezwij się.Bardzo proszę o poważne i przemyślane odpowiedzi.PozdrawiamDodano: 2016-05-29 / Cena: -

Towarzyskie - RandkiPoznam Panią,wiek do 58lat,Nowy Sączi okolice ,na dłużej morze na stałe .Ja wdowiec ,niezależny , finansowo imieszkaniowo domnie 667221305ja odzwonie,pozdrawiamDodano: 2016-05-29 / Cena: -

Towarzyskie - Napewno niepozalujeszCzesc szukam powaznej,realnej,mlodej dziewczyny do 30,ktora mialaby odwage spedzic wiecej wolnego czasu w doborowym towarzystwie. Oferuje wspolne wekendowe wyjazdy a jesli chcesz nawet i wspolne zagraniczne wakacje. Dla zdecydowanych zostawiam numer. PozdrawiamDodano: 2016-05-29 / Cena: -

Towarzyskie - Konkretna randka dziśWitam. Zadbany, konkretny mężczyzna lekko przed 30stką, będący przejazdem w Nowym Sączu, zaprosi na konkretną randkę równie zadbaną panią. Proszę, szanujmy swój czas, więc proszę tylko o konkretną odpowiedź. Szczegóły omówimy prywatnie. Pozdrawiam. Tomasz.Dodano: 2016-05-29 / Cena: -

Towarzyskie - Do Kobietek 28 -32 ;p ;-)Może są w ciągu dnia chwile w których chciałabyś się nagadać lub wygadać a nie masz z kim?... może tak masz wieczorami? Jeżeli tak, to napisz ;-)... chętnie zamienię parę słów ... rozmowa nic nie kosztuje a może być przyjemnie a i kto wie dokąd może "ona" Nas zaprowadzić ;-)... pisał M 32 ;p ... ps. wolałbym sms'y (szybciej i wygodniej);)...Dodano: 2016-05-29 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam kobiete 40+rozmowa przyjaźń a z czasem coś może więcej. ja 37 m z Nowego SączaDodano: 2016-05-29 / Cena: -

Towarzyskie - WespręUtrzymam finansowo fajną kobietkę :)Dodano: 2016-05-28 / Cena: -

Towarzyskie - KulturalnieSzukam Pani na kulturalne, dyskretne spotkania. Mogę zasponsorować, możliwy stały układDodano: 2016-05-28 / Cena: -

Towarzyskie - Kobietę poznamDojrzały mężczyzna w sile wieku, niezwykle energiczny i żywotny, wykształcony, inteligentny, kulturalny, szarmancki, czuły, ciepły, bez nałogów i problemów finansowych poszukuje fajnej, normalnej Kobiety o podobnych walorach.Dodano: 2016-05-26 / Cena: -

Towarzyskie - Facet przed czterdziestka.Witam wszystkich czytających. Jestem w miarę przystojnym lecz nieśmiałym facetem. Chcę poznać kobietę w odpowiednim wieku w celu zbudowania relacji i związku. Nie wierzę w szaloną miłość bo życie jest jakie jest. Proszę o poważne wiadomości.Dodano: 2016-05-26 / Cena: -

Towarzyskie - ŚLINKA....Cześć!! Spotykam się z dziewczynami poznanymi na mieście. Jest ciepło i pełno się ich teraz pląta po ulicach i galeriach handlowych. Uśmiechają się do facetów, w nadziei że któryś, ich zaczepi, zaproponuje spotkanie i da zarobić prę złotych. Przeważnie mają od 17 do 19 lat, i mieszkają w okl. wioskach a i z Sącza też się jakaś czasem trafi. Warto skorzystać bo dziewczyny naprawdę b.ładne i ni...Dodano: 2016-05-26 / Cena: -

Towarzyskie - Do PaniJestem 25 letnim, wysortowanym i przystojnym facetem. Nie mam większego problemu z kobietami, ale właśnie wśród tych w moim przedziale wiekowym. Zawsze podobały mi się kobiety dojrzałe, doświadczone i życiowe nawet te mające już dzieci. Po prostu inna sfera i poważniejsze podejście od młodszych koleżanek. Nie wiem gdzie się kręcicie i jak do Was podjeść... Nie mam w głowie tylko sexu, bo uważam że...Dodano: 2016-05-26 / Cena: -

Towarzyskie - SpotkanieCzesc Szukasz milego kulturalnego faceta? Zadzwon lub napisz a napewno uzgodnimy warunki spotkania. Ja wysoki,niebieskooki z humorem i odrobina szalenstwa we krwi. Pozdrawiam i do zobaczenia.Dodano: 2016-05-26 / Cena: -

Towarzyskie - Zapraszam dziewczynę na romantyczne Randki.Szukam dziewczyny z okolic Gorlic i Nowego Sącza do stałego związku od 16 do 36 lat możesz mieć dziecko tel 504-629-768 napisz smsa,Dodano: 2016-05-25 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam do ZwiązkuPoznam Panią do stałego związku ja 27 lat z Gorlic nr 500463701 -Panie z dziećmi prosze nie pisacDodano: 2016-05-23 / Cena: -

Towarzyskie - Stały ZwiązekWitam.Poznam dziewczyne z okolic Gorlic lub Nowego Sącza w przedziale wiekowym 18-30 w celu stworzenia stałego związku. Ja 26 lat z Gorlic pozdrawiam :)Dodano: 2016-05-23 / Cena: -

Towarzyskie - Jest gdzieś w sieci miejsce aby ...Bez zbędnego zamieszania zgadać się na spontaniczne spotkanie w rejonie Nowego Sącza ? Chętnie wesprę zdecydowaną "panne". Najchętniej poznam kogoś w wieku 19-35 lat. Ja całkiem miły, zmotoryzowany M30+ Nie znam okolic ani NS.Dodano: 2016-05-23 / Cena: -

Towarzyskie - Mam ochotę na to coś ;)Cześć, jeśli chcesz się na chwilę oderwać od codzienności, napisz, może kino, może kawka, może spacer, może coś więcej? Kto wie co życie przyniesie. Ja facet po "przejściach", chce zacząć znów żyć. PozdrowionkaDodano: 2016-05-22 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam kobiete 23-30ZdjęciePoznam kobiete z którą można by zbudować jakiś związek,nie mam czasu latać po impreach dyskotekach itp, dlatego tutaj pisze, mam 29 lat nie pale! w zyciu robie to co lubie, mam sporo hobby spedzam bardzo aktywnie czas, jazda na motorze skoki spadochronowe wyjazdy na zloty samochodowe, snowboard, hockey, bilard,i wiele innych.Jeśli jesteś normalną kobietą WIEDZACA CZEGO CHCE W ZYCIU pisz, moze się...
Dodano: 2016-05-22 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam pani do 40stkiPoznam kobiete ktora chcialaby czasami pojezdzic na rowerku w towarzystwie i pogadac o wszystkim. Stan cywilny bez znaczenia.Wiecej na privDodano: 2016-05-22 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam fajnej Dziewczyny - wiek 23-32 latPoznam fajną ułożoną dziewczynę wiek 23-32 - na dłużej -jestem ustatkowanym dojrzałym facetem wiek 28 ,który szuka swojego szczęścia i chce się z nim podzielić z kimś kto na to zasługuje - jeśli jesteś samotna i szukasz czegoś wyjątkowego i konkretnego napisz , to nic nie kosztuje a może wiele wnieść do twojego życia. jeśli odpowiesz na pewno się nie zawiedziesz....Dodano: 2016-05-21 / Cena: -

Towarzyskie - Samotny szuka drugiej polowy na reszte zyciaKawaler 34l 173cm 76kg szczupły szatyn bardzo mily sympatyczny uczuciowy z poczuciem humoru wszechstronnych zainteresowaniach i hobby poszukuje drugiej polowy na reszte zycia po poznaniu sie slub koscielny z zalozeniem rodziny niemam duzych wymagan mila sympatyczna stala w uczuciach z poczuciem humoru pracujaca Maciek 783215365Dodano: 2016-05-21 / Cena: -

Towarzyskie - Umówie sie On szuka JEJUmowie sie w wiadomym celu. Więcej informacji na emailuDodano: 2016-05-21 / Cena: -

Towarzyskie - Sympatyczną NastolatleDla miłej sympatycznej nastolatki $ na początek zapraszam na lodyDodano: 2016-05-21 / Cena: -

Towarzyskie - Zatroszczę się o kobietę.....:))))Witam płeć piękną :))) mam 31 lat :) jeśli szarość dnia znudzenie spowodowało że chcesz z kimś miło spędzić czas i nie tylko to zapraszam do kontaktu:) wiek bez znaczenia jestem sympatycznym facetem odezwij się może to właśnie Ty doznasz tych chwil gdzie zapomnisz o troskach życia codziennego...:) odpowiem na każdą propozycję...Ciao...:) tel. 799317131...Dodano: 2016-05-20 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam tej jedynej kobiety dla której zrobię wszystko...Gdy coś się kończy, nie trzeba ronić łez, czas odnaleźć nową drogę aby dojść do tego co w życiu jest bardzo ważne. Ucieczka od samotności ma wiele dróg, (praca, muzyka, przyjaciele ) lecz to wszystko zamarło aby być szczęśliwym, aby zapełnić pustkę która z czasem pochłania naszą duszę. Wesoły, czasem smutny, romantyczny, czasami szalony, poważny gdy trzeba. .. .. Facet, miły,sympatyczny lat 31,pos...Dodano: 2016-05-20 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam młodej i inteligentnej dziewczyny :)Był słoneczny, kwietniowy dzień roku 1984, kiedy urodził się chłopak, który dziś pisze tych kilka słów z nadzieją, że ktoś je przeczyta i pomyśli przez chwilę nad tym, co niosą ze sobą. Szukam dziewczyny takiej, która potrafi kochać zalety i wady, która poda rękę w zamian nie chcąc nic. Szalonej, ale rozsądnej, przy której poczuję, że jest po co żyć, trwać, kochać. Która skoczy ze mną na bungee, a...Dodano: 2016-05-20 / Cena: -

Towarzyskie - Jesteś samotna a może się nudzisz zapraszam sympatyczny menWitajcie kobiety jeśli spędzacie samotnie czas i chcecie poznać młodego 31 lat:) sympatycznego z duszą towarzystwa faceta to zapraszam do kontaktu ze mną szczegóły w dalszej korespondencji szczegóły do dogadania :)))nr tel podam gdy odezwiesz się :) wiek bez znaczenia czekam właśnie na Ciebie odezwij się nie będziesz żałować pozdrawiamDodano: 2016-05-20 / Cena: -

Towarzyskie - Fajny Wolny Kawaler poszukuje dziewczyny małopolska na stałeMam na imie krzysztof 28lat wzrost 191,nosze okularki mily sympatyczny brunet-Szukam Tej jedne jedynej dziewczyny- do stałego związku z okolic małopolski(Gorlice,nowy.sącz lub okolice gorlic)-która nie ocenia książki po okładce(nie szukam dziewczyn ktore maja juz dzieci ani nie wymieniam sie nr z kolesiami do lasek wara odemnie faceci) szukam do 181 cm wzrostu i od 21 lat do 27 chętne i zainter...Dodano: 2016-05-20 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam KobietePoznam fajną dziewczyne w celu stałego związku mam 26 lat 500463701 pozdrawiam :*Dodano: 2016-05-19 / Cena: -

Towarzyskie - Wspólny wieczórPoznam miłą nastolatkę z okolic Nowego Sącza w celu spędzenia miłego wieczoru przy piwku i disco. Patryk, 35 lat, 508588350, k508@orange.plDodano: 2016-05-19 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam dziewczynęhej, poznam dziewczynę w wieku 25-35lat, która trafiła na zdradzającego partnera. ja miałem tak i to po 6 latach razem, ja 28 lat.Dodano: 2016-05-17 / Cena: -

Towarzyskie - Hejktora ma dziewczyna ma ochote sie spotkac dzisiaj piszcie dzie dziewczyny 511590706Dodano: 2016-05-15 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam :)Szukam miłej i sympatycznej dziewczyny do związku stałego wiek do 26lat :P tel.505686712Dodano: 2016-05-14 / Cena: -

Towarzyskie - Spacer kino...miły wieczór!!!Jeśli jesteś młodą szczupłą dziewczyną i masz ochotę poznać miłego i zabawnego faceta po trzydziestce i spędzić miło czas napisz a na pewno się dogadamy...577 236 844 PozdrawiamDodano: 2016-05-12 / Cena: -

Wróć na górę
 Poprzednia [1] [2] [3] [4] [5] Następna 


Korzystając z serwisu www.ogloszenia.nowy-sacz.pl akceptujesz jego regulamin!
Copyright © 2005 - 2016 ogloszenia.nowy-sacz.pl