ogloszenia.nowy-sacz.pl
Sądecki serwis ogłoszeniowy

Dodaj Ogłoszenie
Potwierdź
Kasuj

Ogłoszenia w serwisie: 35526 / Ogłoszenia oczekujące: 84
Szuk. zaawan.

Serwis używa CIASTECZEK. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie ciasteczek na swoim komputerze zgodnie z regulaminem serwisu

Randki

Informacja: Proszę nie dodawać ogłoszeń "dla dorosłych" (sponsoring, podteksty seksualne, zachęty do zdrady itp.)

Towarzyskie - Dojrzały dla ___ niedojrzałej...Dojrzały miły Pan po 40, ciepły, czuły, opiekuńczy, wykształcony, bez problemów finansowych, szuka kobiety, której brakuje stabilizacji i bezpieczeństwa, również finansowego___________________Dodano: 2014-10-10 / Cena: -

Towarzyskie - SZUKAM MIŁOŚCI.....Dojrzały, miły, przystojny, konkretny facet na poziomie, szuka sympatycznej dziewczyny do towarzystwa, a za wspólnie spędzone chwile, bardzo konkretnie się odwdzięczy...Dodano: 2014-10-09 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam.realnejMam 28 lat jestem z sacza szukam realnej przyjaciolki kolezanki z ktora mozna pogadac poznac sie isc do kina na piwko na spacer szukam realnej znajomosci szukam.dziewczyny w wieku 18 do 38 lat tylko konkretne mysle za warto sie tak poznac jezeli chcesz zapraszam do pisania fo moj nr 570143110Dodano: 2014-10-09 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam przyjaciółkę.Dyskretny, po 40-tce, pozna przyjaciółkę, również dojrzałą, chętnie na dłuższą znajomość.Dodano: 2014-10-06 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam dziewczynę na resztę życia ...witam jestem Tomek mam 30 lat,poznam fajną,miłą dziewczynę na stałe. ja wzrost 176cm, włosy ciemne krótkie ,jestem miły i uczciwy. czekam na odpowiedzi. PozdrawiamDodano: 2014-10-05 / Cena: -

Towarzyskie - Sympatyczna na stałe :)Zdjęciehej.niemam doświadczenia w tych sprawach wiec napisze wprost.poszukuje dziewczyny na stale.cos o mnie mieszkam w saczu jestem mobilny wiec jesli bedzie to poza saczem to nasz randki beda ciekawsze:)pracuje w firmie na stanowisku inzynierskim czest tez podrozuje po polsce i europie w celach delagacyjnych.wyskoki brunet o niebieskich oczch,szczuplej budowie,wesoly i towarzyski(podobno ciach ale to o...
Dodano: 2014-10-03 / Cena: -

Towarzyskie - POZNAM...Witam.Poznam miłą sympatyczną dziewczynę(kobietę).Spacer kino moze lampka wina?Napisz...Ja 35 lat.Dodano: 2014-09-28 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam Pania 40-60latPoznam Panią 40-60lat, która gustuje w młodszych mężczyznach. Jestem wykształconym, zadbanym i przystojnym 33 latkiem, 180cm, 80kg. Doceniam piękno dojrzałych kobiet. Mój nr tel: 502-825-741Dodano: 2014-09-28 / Cena: -

Towarzyskie - Miły 29 Latek Z Okolic GorliceZdjęcieWitajcie mam na imię Daniel jestem sympatycznym Facetem jestem szczupły Brunet 180 Cm waga 54 jestem wolny moje hobby to spacery po parkach ,pływanie , czytanie i jazda konno jestem Facetem typu spokojnym z bardzo dobrym charakterem nie pije, nie pale interesują mnie spokojne kobiety chciałbym poznać kogoś komu naprawdę będzie na mnie zależało mój numer kom :538-496-347...
Dodano: 2014-09-26 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam puszystej kobietySzukam puszystej kobiety najlepiej dojrzałej, starszej do niezobowiązujących spotkańDodano: 2014-09-25 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam Pani 35-45 latJak w tytule !!Wiecej na mailaDodano: 2014-09-24 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam Kobiety:)hej szukam dziewczyny na stale zamieszkac razem i wogole wiek b.z nr730101343 nr518039965Dodano: 2014-09-22 / Cena: -

Towarzyskie - WITAM PANOWWitam was panowie. Mam na Imie Sylwia jestem po rozwodzie mam dzieci szukam pana powaznie myslacego o zyciu ktory chce miec rodzine.Nie interesuja mnie jacys zboczency.szukam pana ktory pracuje i potrafi zadbac o kobiete gdyz do tej pory spotykalam naciagaczy i oszostow.Jesli myslisz powaznie to napisz do mnie na gg 50871929 jesli szukasz zabawy tonawet nie pisz bo nic na tym nie zyskasza mozesz d...Dodano: 2014-09-20 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam Dziewczynę ,która chce na powaznie związkuPoznam Dziewczynę ,która chciałaby już mieć faceta do związku, oczywiście nic na siłę, trzeba się poznać.Ja mam 32 lata ,jestem szczupły, wzrostem 170.Nie interesuje mnie kobieta, która nie potrafi nic o sobie powiedzieć konkretnego.Nie interesuje mnie kobieta, która nie potrafi być szczera,a bezczelnie oczekuje owej szczerości wobec niej samej.Nie jestem bogaty więc jak ktoś szuka łatwego życia,t...Dodano: 2014-09-20 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam przyjaciółki20lat, szuka kumpeli na romantyczne wieczory bez zobowiązań. Z nowego sącza lub okolic.Dodano: 2014-09-20 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam kobiety na całe życie !!!witajcie jestem Tomek mam 30 lat, miły spokojny, uczuciowy , chcę poznać jakąś fajną miłą dziewczynę z którą bym sobie ułożył życie,która będzie mnie kochała i szanowała i wzajemnie. ja wzrost 176 cm, sylwetka raczej normalna,włosy krótkie ciemne. pozdrawiam i czekam na odpowiedzi ;-)Dodano: 2014-09-19 / Cena: -

Towarzyskie - Czekam wlasnie na CiebieWitam jestem zadbanym,usmiechnietym,szczerym,lubiacym dobre damskie towarzystwo chcialbym poznac kobiete o ktora moglbym chojnie dbac uwielbiam sprawiac radosc i widziec usmiechnieta kobieca buzke nie krepuj scie napisz moze to Tobie sprawie radosc czekam na CiebieDodano: 2014-09-18 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam kobiety do stałego związkuJESTEM PO ROZWODZIE MIŁY SZCZUPŁY PRZYSTOJNY 35 LAT. SZUKAM DZIEWCZYNY INTELIGENTNEJ I SZCZUPŁEJ INTERESUJE MNIE TYLKO STAŁA ZNAJOMOŚĆ PRACUJE I MIESZKAM W SĄCZU.Dodano: 2014-09-16 / Cena: -

Towarzyskie - Biedronka....Spotkałem Cię w Biedronce, byłaś podobna do biedronki. Popatrzyłaś na mnie i zatrzepotałaś swoimi długimi rzęsami, a ja z wrażenia tak mocno chwyciłem torebkę z cukrem, którą wkładałem do wozka na zakupy, ze az ją przedziurawiłem. Chodziłem za Tobą jak zahipnotyzowany po całym sklepie, i czułem się jak w najpiękniejszym snie. Przebudzenie nastąpiło gwałtownie, gdy ochroniarz chwycił mnie za kar...Dodano: 2014-09-13 / Cena: -

Towarzyskie - Powazny zwiazek :)hej.niejestem pewien czy to zadziala ale co tam do odwaznych swiat nalezy :) wiec przystojny,niezalezny finansowo facet (32lata)pozna kobiete (25-37) z nowego sacza badz okolic.posiadam wlasny apartament wiec mozliwosc wspolnego zamieszkania wchodzi w gre gdyz nudno tak samemu:/wszelkie info na mail(foty i reszte o mnie)Dodano: 2014-09-09 / Cena: -

Towarzyskie - Z przyzwyczajenia...Witam... Zawsze lubiłem spotykać się z kobietami... Mimo tego że od dawna jestem żonaty to przyzwyczajenie mi zostało... Szukam tu jakiejś interesującej dziewczyny, bo moja ostatnia przyjaciółka właśnie zaręczyła się ze swoim chłopakiem i coraz trudniej jest się jej wyrwać na spotkanie... Ja poważny, konkretny, po 40 z klasą, miły, inteligentny i niezależny pod każdym względem......Dodano: 2014-09-05 / Cena: -

Towarzyskie - On szuka jejhej szukam tej jedynej z ns okolic wiek b.z moj nr730101343 pozdrawiamDodano: 2014-09-04 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam kobiety do stałego zwiążkuSzukam tej jedynej nie przelotnych uczuć mam28lat jestem z okolic N.S wszystko do obgadania na priV podaje meila cisek1161@wp.plDodano: 2014-09-03 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam "normalna" dziewczynęWitam poznam normalną, sympatyczną dziewczynę, trzeźwo myślącą o życiu, najlepiej bez nałogów, bez dzieci, męża.Dbającą o siebie i w miarę ogarniętą:)Szukam w przedziale wiekowym od 23 do 30 lat. Sam mam 28 lat nie jestem rozwodnikiem, nie mam dzieci, jestem brunetem nie brzydkim z okolic sącza. Nie szukam dziewczyn do zabawy.Dodano: 2014-09-03 / Cena: -

Towarzyskie - Miły 48 latek poznaPozna swoją drugą połówkę w wieku 35-55 Jeśli chcesz mnie poznać dzwoń pod nr 725322117Dodano: 2014-09-03 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam pani po 30-tceJestem facetem z Nowego Sącza (po 40-tce) lat. Szukam dziewczyny ze Sącza lub okolic z którą można by poflirtować. Zapewniam dyskrecję której i ja oczekuję. Jeżeli byłabyś zainteresowana to odezwij się do mnie na skrzynkę - mój adres – tomasz_j81@wp.pl - lub napisz SMSa a ja od dzwonie - mój nr. 884 367 917Dodano: 2014-08-30 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam dziewczyny - wyjazd na koniec lataWitam Szukam miłej dziewczyny (wiek 18-30). Planuje wyjazd do Włoch i szukam towarzyszki. Czekam na oferty, pozdrawiamDodano: 2014-08-29 / Cena: -

Towarzyskie - ZbliżenieKtoś powiedział, żeby cel to zadanie stawiane marzeniom. Podziel się marzeniami z inteligentnym i wrażliwym facetem po czterdziestce. Cel? Taki, co nie uświęca środków.Dodano: 2014-08-29 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam kobietęJestem miłym, zadbanym, wesołym 29 latkiem z NS Chętnie poznam kobietę która pragnie tak samo jak ja oderwać się od szarej rzeczywistości i trochę zaszaleć. Może akurat to Ty właśnie tego pragniesz zastanów się dobrze i napisz. PozdrawiamDodano: 2014-08-28 / Cena: -

Towarzyskie - Może to właśnie Ty?Cześć, hej, hello!:-) Długo zastanawiałam się czy umieścić tutaj swoje ogłoszenie, ale podobno kto nie ryzykuje ten nie ma:-). Tak więc jestem. Pisze tu ponieważ szczęściu trzeba pomagać, a ja swoje chce dzielić z kimś jeszcze:-). Jestem wysoka, zgrabna blondynka, z dystansem do świata i samej siebie. Szukam faceta, który będzie mnie mocno trzymał za rękę, ale nie zamknie mnie w złotej klatce. Poz...Dodano: 2014-08-27 / Cena: -

Towarzyskie - Ruda z dworca mpkczesc ruda dziewczyno z dworca mpk, odezwij sie:):):)Dodano: 2014-08-26 / Cena: -

Towarzyskie - TulipanZapraszamy panie I panow na dancingi samotnych serc 40 plus do nowo otwartego lokalu lwowska 17b Nowy Sacz..muzyka lat 70 80 90...moze to wlasnie u nas poznasz osobe na wspolnie spedzone chwile...Dodano: 2014-08-22 / Cena: -

Towarzyskie - Randkaumówię się z dziewczyną w wieku 18-35 lat na dyskretną randke szczegóły ustalimy mail, lub tel mam 30 lat szczupły wysokiDodano: 2014-08-21 / Cena: -

Towarzyskie - SZUKAMSzukam fajnego, dojrzałego emocjonalnie, wykształconego mężczyzny. Z poczuciem humoru, pewnego siebie. Szukam kogoś kto ceni bliskość, ciepłe słowa, czułe spojrzenia...(Ja 36 lat)Dodano: 2014-08-18 / Cena: -

Towarzyskie - Chłop jak dąb...Jestem, wysokim, dobrze zbudowanym chłopakiem... Siłownia, basen, rowerek, a w zimie narty.. to moj żywioł.. Mam ładny uśmiech podobam się dziewczyną.... Jestem chłop jak dąb, ale.. ale... jaja mam jak żołędzie ;( buuuuuuu.... ;(( Ps. szukam dziewczyny, której nie będzie to przeszkadzało, która chciałaby mnie bliżej poznać...Dodano: 2014-08-18 / Cena: -

Wróć na górę
 Poprzednia [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] Następna 


Korzystając z serwisu www.ogloszenia.nowy-sacz.pl akceptujesz jego regulamin!
Copyright © 2005 - 2014 ogloszenia.nowy-sacz.pl
Projekt graficzny powstaje przy współpracy z BrandArt