ogloszenia.nowy-sacz.pl
Sądecki serwis ogłoszeniowy

Dodaj Ogłoszenie
Potwierdź
Kasuj

Ogłoszenia w serwisie: 35467 / Ogłoszenia oczekujące: 79
Szuk. zaawan.

Serwis używa CIASTECZEK. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na zapisywanie ciasteczek na swoim komputerze zgodnie z regulaminem serwisu

Randki

Informacja: Proszę nie dodawać ogłoszeń "dla dorosłych" (sponsoring, podteksty seksualne, zachęty do zdrady itp.)

Towarzyskie - Randkaumówię się z dziewczyną w wieku 18-35 lat na dyskretną randke szczegóły ustalimy mail, lub tel mam 30 lat szczupły wysokiDodano: 2014-08-21 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam kobietepoznam kobiete ktora chcialaby sie dzisiaj spotkac wyjsc na drinka pospacerowac itd. mam 35lat jestem z ns zaintereswoane zapraszam do korespondencji wiek 20-40Dodano: 2014-08-19 / Cena: -

Towarzyskie - SZUKAMSzukam fajnego, dojrzałego emocjonalnie, wykształconego mężczyzny. Z poczuciem humoru, pewnego siebie. Szukam kogoś kto ceni bliskość, ciepłe słowa, czułe spojrzenia...(Ja 36 lat)Dodano: 2014-08-18 / Cena: -

Towarzyskie - Chłop jak dąb...Jestem, wysokim, dobrze zbudowanym chłopakiem... Siłownia, basen, rowerek, a w zimie narty.. to moj żywioł.. Mam ładny uśmiech podobam się dziewczyną.... Jestem chłop jak dąb, ale.. ale... jaja mam jak żołędzie ;( buuuuuuu.... ;(( Ps. szukam dziewczyny, której nie będzie to przeszkadzało, która chciałaby mnie bliżej poznać...Dodano: 2014-08-18 / Cena: -

Towarzyskie - SzukamBylas wczoraj w domu pielgrzyma w starym saczu wsiadalas do auta na parkingu OPOKA patrzylas sie na mnie i sie usmiechnelismy do siebie jak to czytasz odezwij sie do mnie na meila jezeli to przeczytaszDodano: 2014-08-18 / Cena: -

Towarzyskie - SzukamBylas wczoraj w domu pielgrzyma w starym saczu wsiadalas do auta na parkingu OPOKA patrzylas sie na mnie i sie usmiechnelismy do siebie jak to czytasz odezwij sie do mnie na meila jezeli to przeczytaszDodano: 2014-08-18 / Cena: -

Towarzyskie - Na poziomie.Witam serdecznie, jestem poważnym, konkretnym i wykształconym facetem, wysokim niepalącym, zadbanym, wysportowanym 44 lata, obytym w świecie, własna firma, szerokie horyzonty... Intensywnie pracuję, ale nie do tego stopnia, by nie znaleźć wolnego czasu, na chwilę relaksu, w miłym towarzystwie... Szukam na tym portalu dziewczyny, która byłaby skłonna spotkać się ze mną kilka razy w tygodniu, na...Dodano: 2014-08-17 / Cena: -

Towarzyskie - Samotny kawaler pozna druga połoweKawaler 33l 173cm 78kg szczupły miły sympatyczny uczuciowy romantyk wszechstronne zainteresowania i hobby z poczuciem humoru pozna druga połowe do stałego zwiazku ,,na dobre i na złe,, 783 215 365 MaciekDodano: 2014-08-17 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam kobiete...Witam wszystkie Panie czytajace to ogloszenie : Ja mily wysoki szatyn o dobrym sercu wrazliwy czuly po przejsciach 31 lat poznam kobiete z która bede mógł stworzyć stały związek oparty na miłości wierności z ktora bede mogl spedzic reszte zycia przygody mnie nie interesuja kobieta moze byc z dzieckiem nic nie stoi na drodze do szczęścia.Nie będę sie tu rozpisywal jesli jakaś kobieta zechce mnie po...Dodano: 2014-08-16 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam Partnerki na Wesele:)ZdjęcieWitam wszystkie kobiety, dziewczyny, które lubią ryzyko i mają tyle odwagi w sobie, żeby mi towarzyszyć na weselu w Limanowej w dniu 16.08.2014:D Ja jestem z okolic Nowego Sącza. Jestem szatynem, 178 cm wzrostu, niebieskie oczy, wysportowana sylwetka, tryskajacy poczuciam humoru i spontanicznoscia. Moje wymagania są standardowe, partnerka powinna dobrze tańczyć, mieć dystans do siebie i inn...
Dodano: 2014-08-11 / Cena: -

Towarzyskie - Randkaczesc jestem Marcin szukam osoby kobiety z która mozna milo spedzic czas pogadac poprzytulac sie zwierzyc kobiety uczciwej która interesuje tylko i wylacznie zwiazek staly uczciwej wiernej z poczuciem humoruDodano: 2014-08-10 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam gorącej dziewczyny!!!Hej jesli Ci sie nudzi wieczorkami i chciała byś sie ze mna powozic i milo spedzic czas to czekam na odpowiedz:)mam 26lat:) bedzie mi bardzo milo preferowane Panie 18-35:) czekamDodano: 2014-08-08 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam kobietyWitam szukam na dziś kobiety wiecej inf w mailuDodano: 2014-08-08 / Cena: -

Towarzyskie - Spontaniczna i samotnaJak w tytule mam dużo energii ale jestem samotna 44 latka,może jest jakiś pan który też odczuwa potrzebę bycia z drugą osobą,proszę o kontakt tylko poważnie myślących panówDodano: 2014-08-08 / Cena: -

Towarzyskie - Witam PaniePoznam tutaj jakos fajna Dziewczyne do poznania sieDodano: 2014-08-07 / Cena: -

Towarzyskie - Zdecydowana 40+mam 31 lat bede do czwartku w saczu poszukuje zwyklej sympatycznej kobiety w wieku 40 do 50 lat lubiacej sie czasem zabawic wyglad nie ma dla mnie wiekszego znaczenia liczy sie dobra zabawa i mile spedzony czas we dwoje zainteresowane prosze o kontakt tylko telefoniczny 796880738Dodano: 2014-08-05 / Cena: -

Towarzyskie - Cyganeczki szukamChętnie spotkam się z z młodą cyganeczką nie starszą niż 25 lat. Mile widziane zdjęcie, szczegóły spotkania prześlę na maila. Pozdrawiam, TomaszDodano: 2014-08-04 / Cena: -

Towarzyskie - Towarzyskiepania do lat 60 poznam zadbana nie szczupla?668540026Dodano: 2014-08-02 / Cena: -

Towarzyskie - Witaj.Jestem mężczyzną na wysokim poziomie, dojrzałym, zadbanym, wykształconym, z poczuciem humoru. Anons swój kieruję do miłej, nietuzinkowej dziewczyny szukającej przyjaciela, który zadba o nią i jej potrzeby.. Pozdrawiam i czekam na wiadomość.Dodano: 2014-07-31 / Cena: -

Towarzyskie - SZUKAM DZIEWCZYNYCzesc Dziewczyny mam na imie Kamil jestem z Nowego Sacza , mam 20 lat szukam dziewczyny w wieku od 15 do 20 lat jeśli spełniasz te wymagania to napisz do mnie juz Teraz. Czekam I pozdrawiam. Jeśli sie nudzisz i nie masz Śkim spedzic wakacji to napisz do Mnie spedzimy je razem.Dodano: 2014-07-31 / Cena: -

Towarzyskie - Jeśli jesteś fajną dziewczyną, kobietą z Nowego SączaCzy miałabyś ochotę zrealizować swoje pragnienie przeżycia romantycznego wieczoru u boku interesującego mężczyzny...? A może masz ochotę zrealizować to pragnienie już dziś...? Zaproszę Cię na cudowną kolację jaką będziesz pamiętała bardzo długo...a może zawsze jako najlepsze chwile Twojego życia...:) Jak potoczy się nasza znajomość jest to zależne od nas, ale najpierw poznajmy się i przeż...Dodano: 2014-07-30 / Cena: -

Towarzyskie - Miły 26 letni chlopak poszukuje dziewczyny do stałego zwiazkWitam... mam 26 lat mieszkam w okolicach Gorlic, szukam dziewczyny w wieku 18 - 26 lat dla której najważniejsze jest zaufanie, szczerość, miłość... Jestem miłym spokojnym chłopakiem szukającym szczęścia miłości zrozumienia... Jeśli chcesz mnie poznać i pójść ze mną na spacer, lub po prostu porozmawiać odezwij się, będę czekać... pozdrawiam...Dodano: 2014-07-30 / Cena: -

Towarzyskie - Dla dziewczynyczesc, jesli sie nudzisz nie wiesz co ze soba zrobic odezwij sie do 35 letniego faceta. wiek bez znaczenia liczy sie pomysl na nude. pozdrawiam i czkam na chetne dziewczynyDodano: 2014-07-29 / Cena: -

Towarzyskie - Dla PańJestem miłym i kulturalnym, facetem po 40, wykształconym na poziomie i finansowo niezaleznym, ciepłym i opiekuńczym... Szukam sympatycznej pani, stan cywilny obojętny, która czuje się, niedoceniona i zaniedbywana przez swoich najbliższych... Odezwij się, a obiecuję ze będę umiał zadbać o Ciebie, tak abyś poczuła się jak księżniczka z bajki...Dodano: 2014-07-28 / Cena: -

Towarzyskie - Na drinka...Czesc dziewczyny;) która ma ochotę na dinka w moim towarzystwie? Oczywiscie wszystkie koszty biorę na siebie;) Najbardziej smakują mi drinki w kolorze zielonym, ale inne tez są ok, zakupie kilka buteleczek w Biedronce i mozna isc gdzies nad rzeke by je skonsumować... Mam nadzieję ze alkohol Ci nie szkodzi, bo juz miałem kiedys dosyc przykry incydent, z dziewczyną która wypiła trochę za duzo......Dodano: 2014-07-25 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam Partnerki na Wesele:)Ja ciemny blondyn, 178 cm wzrostu, niebieskie oczy, wysportowana sylwetka, podobno bardzo przystojny szuka miłej, fajnej i nie brzydkiej dziewczyny lubiącej zaszaleć... na Wesele które odbędzie się w Rzeszowie w dniu 13.09.2014.Piszcie!:) Więcej info na maial:) arti196@op.plDodano: 2014-07-24 / Cena: -

Towarzyskie - Poznam Cię!Samotna dziewczyna z małym dzieckiem. Lat 25. Pozna Faceta do stałego związku. Nie interesują mnie przygody. Zainteresowani proszę o kontakt na e-mail zapoznam802@interia.plDodano: 2014-07-23 / Cena: -

Towarzyskie - Witam Panie.Jestem człowiekiem po przejściach(po rozwodzie),szukam drugiej połowy,kogoś kto dużo przeżył i doświadczył.Nie jest dla mnie ważne czy masz dzieci czy nie,bo sam mam.Kobiety do 33lat.Pozdrawiam ciepło.Dodano: 2014-07-20 / Cena: -

Towarzyskie - Obcy w NS :(Często to bywam i bywał będę ... tylko co tu może robić dojrzały, nieszablonowy facet ?Dodano: 2014-07-19 / Cena: -

Towarzyskie - Spaślak.Moje hobby to jeść... Z tego też powodu z normalnego chłopaka stałem się spaślakiem.. W te wakacje miałem się wziąć za siebie, basen, rowerek, siłownia, by wrócić do dawnej sylwetki... ale mam inny pomysł... Moze znajdę na tym portalu jakąś wypasioną dziewczynę, która podobnie jak ja wygląda jak beczka tłuszczu... Mozę przypadniemy sobie do gustu, i wspólnie zaczniemy spalać posiadane w nadmi...Dodano: 2014-07-16 / Cena: -

Towarzyskie - Bar sushi.Miły, kulturalny, poważny i bardzo dyskretny pan po 40, wykształcony, zadbany, finansowo niezależny, szuka miłej, interesującej dziewczyny, która od czasu do czasu dotrzyma mu towarzystwa.Dodano: 2014-07-15 / Cena: -

Towarzyskie - Do dziewczyn 21-27 latWitam! Odkąd komunikatory i ogólnie internet stał się częścią naszego życia to rownież stało się normalne poznawanie nowych osób tą drogą. Dlatego też umieszczam to ogłoszenie. Poszukuję dziewczyny (nie będę pisał 'normalnej' bo to pojęcie względne) w wieku od 21-27 lat która da sie pokochać i która będzie mnie darzyła tym pięknym uczuciem (małe wyjaśnienie: miłość od pierwszego wejrzenia to nap...Dodano: 2014-07-15 / Cena: -

Towarzyskie - Szukam fajnej dziewczyny do stałego związkuMam na imię Krzysztof lat 26 jeestem brunetem wysokim 190cm poszukuje miłej sympatycznej dziewczyny, dla której nie liczy sie wyglad chłopaka lecz jego serce liczy sie i charakter,szukam dziewczyny wysokiej od 167 do 180 cm w wieku od 18 do 26 lat, poszukuje z okolic Nowego Sącza,Gorlic lub okolic, z Jasła.Chętne i zainteresowane zapraszam na neil lub raju Orange 500300579,GG 10022476,nie kreca mn...Dodano: 2014-07-13 / Cena: -

Towarzyskie - Lato wszędzieByć może wystawienie ogłoszenia o tej treści to przejaw desperacji, ale cóż... Jeśli do tej pory nie udało się mi poznać w świecie realnym odpowiedniej kobiety, to kto wie - może uda się tą drogą. W zasadzie niggdy nie wiadomo, kto siedzi "tam" po drugiej stronie sieci. Zasugerowałem swoje preferencje, więc chcąc zachować na publicznym forum odrobinę dyskrecji napiszę o sobie tyle: -...Dodano: 2014-07-11 / Cena: -

Towarzyskie - Wyjazd na jezioro pod żagleZabiorę chętną odważną dziewczyne płwać pod żaglami na jeziorze najchętniej w weekend możesz zabrać kolezankę 532384333Dodano: 2014-07-09 / Cena: -

Wróć na górę
 Poprzednia [1] [2] [3] [4] [5] [6] Następna 


Korzystając z serwisu www.ogloszenia.nowy-sacz.pl akceptujesz jego regulamin!
Copyright © 2005 - 2014 ogloszenia.nowy-sacz.pl
Projekt graficzny powstaje przy współpracy z BrandArt