Specjalista ds. rozliczeń i administracji
Specjalista ds. rozliczeń i administracji – praca biurowa w przedsiębiorstwie budowlanym
Obowiązki:
Obsługa biura: koordynacja obiegu dokumentów firmowych i korespondencji elektronicznej,
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
Tworzenie zestawień finansowych/materiałowych prowadzonych inwestycji
Współpraca z działami firmy: Kierownicy budów, księgowość
Bieżąca kontrola stanów magazynowych oraz nadzór nad zakupami
Reprezentowanie firmy przed urzędami, inwestorami
Wymagania stawiane kandydatom:
Dobra znajomość zasad gospodarki materiałowej i magazynowej
Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel- warunek konieczny
Wykształcenie wyższe
Rzetelność, dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu
Wielozadaniowość
Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej oraz znajomość prawa budowlanego
Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy praca@izodom.eu bądź osobiście do naszej siedziby mieszczącej się pod adresem: Nawojowa , ul. Krynicka 8
Adres internetowy naszej firmy: www.izodom.e
Autor: Radosław
Ogłoszenie nr 903575, z dnia: 2022-12-16
KONTAKT:
email:
kom.:608063235
Prosimy o poinformowanie osoby kontaktowej, że ogłoszenie zostało znalezione na
www.ogloszenia.nowy-sacz.pl
Pomoże to nam w skutecznej promocji serwisu. Dziękujemy